[Corrector] Fwd: Problema amb concordança

div set 27 12:49:33 CEST 2013

---------- Missatge reenviat ----------
De: Corrector Softcatalà <corrector a softcatala.org>
Data: 27 de setembre de 2013 12.42
Assumpte: Re: Problema amb concordança
Per a: Joachim Siemers <jsiemers a xtec.cat>

Gràcies pel comentari, Joaquim.

El tipus de concordança que exposes (entre verb i predicat), en general, és
molt difícil de detectar, i encara no ho hem treballat, però ens agradaria
fer-ho. Ens imaginem que només serà possible detectar errors en casos molt
simples, com el de la teva frase.

Aquesta complexitat ja l'hem trobada en adjectius posposats a un nom, una
qüestió aparentment banal, però que no ho és gens. En aquestes frases, per
exemple, el corrector permet un adjectiu masculí o femení, però no un
adjectiu plural:

Casa de pagès antiga.
Casa de pagès ric.

El dia 27 de setembre de 2013 12.09, Joachim Siemers <jsiemers a xtec.cat> ha
escrit: