[Corrector] Fwd: Problemes amb el corrector

dij set 12 13:12:44 CEST 2013

El dia 12 de setembre de 2013 12.44, Toni Hermoso Pulido <
toniher a softcatala.cat> ha escrit:

> us reenvio això que m'han passat.
> Pel que m'ha dit, és un IE 8 en un Windows 7.
>
> ---------- Missatge reenviat ----------
>

> Hola Bon dia,
> fa temps que utilitzo el vostre corrector de català i em va molt bé.
> És de gran ajuda.
> De fa un temps ací he vist que hi ha una variació que impedeix la
> normal utilització del corrector. Al enganxar un text, surt una
> pantalla dient que "la pàgina que heu demanat no existeix al web de
> Softcatalà", i només em deixa escriure directament sobre el quadre, no
> enganxar.

Això és realment estrany. No sé d'on pot eixir aquest missatge relacionat
amb el fet d'enganxar un text en el requadre.

No sé si hi pot tenir relació... Pel que he deduït de missatges d'altres
usuaris, copiar i enganxar des de determinades versions del MS Word, a
voltes no funciona bé. La neteja de la formatació del text no es fa com
toca. Es pot provar de copiar i enganxar sense format, tal com està
explicat en les PMF:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/LanguageTool/PMF

Aquí està explicat per a copiar després de la revisió, però també pot
servir per a enganxar abans de revisar. També poden provar d'actualitzar el
navegador o usar-ne un altre.