[Corrector] Fwd: Problemes amb el corrector

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
dij set 12 12:44:05 CEST 2013

Hola,

us reenvio això que m'han passat.
Pel que m'ha dit, és un IE 8 en un Windows 7.

Salut,

---------- Missatge reenviat ----------

Hola Bon dia,
fa temps que utilitzo el vostre corrector de català i em va molt bé.
És de gran ajuda.
De fa un temps ací he vist que hi ha una variació que impedeix la
normal utilització del corrector. Al enganxar un text, surt una
pantalla dient que "la pàgina que heu demanat no existeix al web de
Softcatalà", i només em deixa escriure directament sobre el quadre, no
enganxar.
Sabeu que haig de fer per tornar a utilitzar el corrector com abans?
Moltes gràcies i felicitats per donar nos aquesta eina tan bona

--
Toni Hermoso Pulido
http://www.cau.cat