[Corrector] hunspell Ubuntu

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
dll oct 28 10:57:53 CET 2013

Hola Israel,

El dv 25 de 10 de 2013 a les 12:25 +0200, en/na Israel Planagumà i López
va escriure:

> He actualitzat a Ubuntu 13.10 i m'ha tornat a sortir la llista d'un
> milió de països al corrector ortogràfic del Firefox. Ja he netejat
> tot, només em queda el dubte de quins arxius del hunspell mantenir per
> al català.
>

> Tinc ca.aff (23,6 Kb) i ca.dic (2,2 Mb), i també ca_ES.aff (24,3 Kb) i
> ca_ES.dic (2,5 Mb).

De quin paquet prové aquest ca.aff? (dpkg -S ca.aff). Pots comprovar que
el ca_ES.aff prové de myspell-ca?

myspell-ca és una versió de mitjans de 2012 i està pendent d'actualitzar
a la versió publicada a principis d'enguany.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/