[Corrector] hunspell Ubuntu

Israel Planagumà i López israelplanaguma a gmail.com
div oct 25 12:25:10 CEST 2013

Hola,

He actualitzat a Ubuntu 13.10 i m'ha tornat a sortir la llista d'un milió
de països al corrector ortogràfic del Firefox. Ja he netejat tot, només em
queda el dubte de quins arxius del hunspell mantenir per al català.

Tinc ca.aff (23,6 Kb) i ca.dic (2,2 Mb), i també ca_ES.aff (24,3 Kb) i
ca_ES.dic (2,5 Mb).

Apart de que molts li puguem tenir mania al "ES" jeje, sembla que aquests
últims precisament puguin ser millors, més complets, pel pes de l'arxiu.

Què fem? He cercat a Google i no trobo info.

Israel Planagumà
israelplanaguma a gmail.com
PGP key: 0xD42FFEB5