[Corrector] Dubte diccionari

Gabriel Plana gabriel4 a gapla.cat
dll mar 25 11:12:18 CET 2013

Bon dia, Jaume.

Em preguntava si seria possible que em passéssis el llistat de paraules de que disposes actualment, encara que no estigui 100% depurat, o si puc fer alguna cosa per ajudar-te a depurar-lo. El tema és que necessitem molt aviat incorporar el diccionari i necessitem també una mica de temps per crear la versió compil·lada del diccionari a partir del fitxer de text.

El tema dels guions i apòstrofs que em vas comentar no serà problema, doncs pel nostre software un apòstrof o un guió és un separador de paraula.

Moltíssimes gràcies.

Gabriel Plana i Gavaldà
Enginyer Informàtic
www.gapla.cat
Telf. 653 21 51 29

-----Mensaje original-----
De: corrector-bounces a llistes.softcatala.org [mailto:corrector-bounces a llistes.softcatala.org] En nombre de Jaume Ortolà i Font
Enviado el: jueves, 14 de marzo de 2013 18:29
Para: Desenvolupament de correctors ortogràfics i gramaticals
Asunto: Re: [Corrector] Dubte diccionari

Gabriel,

Sí que disposem d'aquesta llista de paraules. De fet jo ara estic treballant amb arxius d'aquest estil. Estic comparant diferents diccionaris per a corregir-los i completar-los. Si pots esperar uns pocs dies (menys d'una setmana), et passaré la llista més actualitzada i amb menys errors.

El 14 de març de 2013 18.09, Gabriel Plana <gabriel4 a gapla.cat> ha escrit: