[Corrector] Wordlist d'Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dij gen 17 22:19:46 CET 2013

El 17 de gener de 2013 20.21, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> el problema no és generar la llista de paraules, el problema és
> assignar-li una freqüència, de forma que la predicció de paraules prioritzi
> un mot o un altre. Caldria un corpus molt gran i, posats a triar, que
> estigués basat en correus electrònics, xats i converses "informals".
>
> Fa uns anys vaig afegir aquest diccionari a l'ASK [1], no és cap
> meravella, ho he de reconèixer. Ara el motor predictiu corrector va
> aprenent, per tant potser és més útil. Les dades crec recordar les va
> proporcionar algun company de SC, en Xavier Caballé potser?

Si no recorde malament, crec que jo et vaig passar alguna cosa. Crec que un
dels objectius que hauríem de plantejar-nos seriosament a SC és recopilar
un corpus gran i lliure en català.

Podríem intentar establir contactes amb institucions (IEC? AVL?), periòdics
(ElPunt-Avui, Vilaweb, Ara...), universitats,... i a vore que podem traure.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >