[Corrector] Wordlist d'Android

Joan Montané joan a montane.cat
dij gen 17 20:21:23 CET 2013

el problema no és generar la llista de paraules, el problema és assignar-li
una freqüència, de forma que la predicció de paraules prioritzi un mot o un
altre. Caldria un corpus molt gran i, posats a triar, que estigués basat en
correus electrònics, xats i converses "informals".

Fa uns anys vaig afegir aquest diccionari a l'ASK [1], no és cap meravella,
ho he de reconèixer. Ara el motor predictiu corrector va aprenent, per tant
potser és més útil. Les dades crec recordar les va proporcionar algun
company de SC, en Xavier Caballé potser?

Joan Montané

[1]
http://code.google.com/p/softkeyboard/issues/detail?id=461&can=1&q=Catalan

El 17 de gener de 2013 19.50, Toni Hermoso Pulido
<toniher a softcatala.cat>ha escrit: