[Corrector] Autocorrecció pel català al LibO

dim feb 19 13:25:39 CET 2013

El 19 de febrer de 2013 10.02, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Tinc el dubte amb el canvi automàtic "y->i", això afectarà a expressions
> del tipus "Eix Y" i "Coordenada Y", que pot ser força molest. Suprimeixo
> aquest canvi?

És difícil decidir. Jo potser sí que l'eliminaria. N'hi ha prou amb la
marca d'error ortogràfic. A part de la qüestió del vocabulari matemàtic,
recorde la molèstia de trobar i gregues convertides en i llatines en
citacions en castellà dins de texts en català (potser del MS Word).

Jaume