[Corrector] versió 2.5.0

Toni Hermoso Pulido toniher a softcatala.cat
div feb 8 21:51:07 CET 2013

Hola gent,

per qui no ho tingui present, els correctors que ha generat en Jaume es
troben a:
http://websvn.softcatala.org/listing.php?repname=Corrector&path=%2Ftrunk%2Fresultats%2F&

Podeu veure per la data de modificació que són recents.
Si ningú detecta res important, a partir d'uns 3 dies els pujaré als
servidors de Softcatalà, actualitzaré el corrector web i pujaré a
aquells serveis on sóc també responsable:
http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Corrector_ortogr%C3%A0fic/Seguiment_en_tercers

Salut,

Al 08/02/13 19:51, En/na Jaume Ortolà i Font ha escrit: