[Corrector] versió 2.5.0

div feb 8 19:51:43 CET 2013

Hola,

He generat nous arxius dels diccionari amb el número de versió 2.5.0. La
versió Aspell m'ha donat problemes, però finalment em sembla que s'ha
generat bé. ¿La podeu provar, per favor?

He afegit més paraules que no tenen cap problema (estan ben formades,
apareixen en algun diccionari, etc.). Proveu, per exemple, "LibreOffice" o
"s'autodeterminaren" com a entrades noves.

Les úniques coses que potser són discutibles són les següents:

1) gihad/jihad (i derivats: jihadisme, jihadista)
El DIEC té gihad. El GDLC té les dues formes. Esadir.cat prefereix jihad. A
mi em sembla millor jihad. De moment només tenim "gihad".

2) Internet/internet
Tenim ara tenim "l'Internet". L'apostrofació crec que és incorrecta. Hauria
de ser "la Internet" ("la internet dels anys 90..."). Com a nom d'ús molt
comú, es podria acceptar en minúscula.

www.riuraueditors.cat