[Corrector] Llicència del corrector

Joan Montané joan a montane.cat
dis maig 5 12:17:18 CEST 2012

El 5 de maig de 2012 10:37, Jordi Mallach <jordi a sindominio.net> ha escrit:

> Pff. N'estic fartíssim d'aquesta política. Si hi ha alguna part del
> diccionari que depenga del meu consentiment rellicenciar-la, jo dic que
> no.
>
> Jo crec que en Copyleft, no en la barra lliure. Si hem arribat fins ací,
> no ha sigut gràcies a la BSD.

 Tant me fa a mi, no tinc una opinió formada sobre quina llicència va
millor per a promoure el català. En aquest cas concret, no és
imprescindible rellicenciar el diccionari, per tant, es pot deixar com està
i ja l'actualitzaran quan vulguin. De fet... com que he trigant tant en
veure que demanaven la llicència BSD, sembla que ja estan assumint la
versió actual amb llicència LGPL.

Joan Montané