[Corrector] Llicència del corrector

Jordi Mallach jordi a sindominio.net
dis maig 5 10:37:13 CEST 2012

On Sat, May 05, 2012 at 08:29:30AM +0200, Joan Montané wrote:
> fa temps vaig omplir un bug [1] al chromium perquè fan servir una versió
> molt antiga del corrector ortogràfic.
>
> Fins avui  no ho havia vist, però sembla que per agilitzar l'actualització
> del dicconari, demanen que estigui en llicència BSD. Es podria llicenciar,
> també amb la BSD?

Pff. N'estic fartíssim d'aquesta política. Si hi ha alguna part del
diccionari que depenga del meu consentiment rellicenciar-la, jo dic que
no.

Jo crec que en Copyleft, no en la barra lliure. Si hem arribat fins ací,
no ha sigut gràcies a la BSD.

--
Jordi Mallach Pérez  --  Debian developer     http://www.debian.org/
jordi a sindominio.net     jordi a debian.org     http://www.sindominio.net/