[Corrector] variants regionals

dic jun 20 18:50:48 CEST 2012

Joan,

Moltes gràcies per l'explicació. Ara estic una mica més ben situat. La
possibilitat que l'usuari personalitze la configuració del corrector
gramatical ja hi és. Hi ha de ser de totes maneres. Però de moment és poc
intuïtiva, l'hem de millorar. Mentre no hi haja una altra solució, això
serà el que hi haurà.

El 15 de juny de 2012 12:32, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: