[Corrector] corrector gramatical: sol·licitud d'ajuda

dis jun 9 16:17:12 CEST 2012

El 9 de juny de 2012 16:07, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit:

> Una cosa... el Ligthproof permet enllaçar un url on descriure la norma
> ortogràfica i d'estil que es vol aplicar. Al LanguageTool ho teniu també?
> el dubte que tenia jo era cap a on enllaçar.

Sí, també hi ha aquesta possibilitat. Encara no ho he fet servir, però pot
ser útil per a qüestions dubtoses. A la web hi ha molt de material per a
enllaçar (llibres d'estil d'universitats, etc.). L'únic problema és que
aquests enllaços siguen estables amb el temps...