[Corrector] corrector gramatical: sol·licitud d'ajuda

Jaume Ortolà i Font jaumeortola a gmail.com
dis jun 9 16:11:14 CEST 2012

Hola, Xavi.

D'ací a poques setmanes espere tindre alguna cosa que es puga provar.

Quant a l'accentuació valenciana, no és una cosa prioritària. De fet ja
m'ho puc generar jo tot molt fàcilment.

Salutacions,
Jaume Ortolà

El 9 de juny de 2012 15:46, Xavi Ivars <xavi.ivars a gmail.com> ha escrit: