[Corrector] modificacions al diccionari ortogràfic

Joan Montané joan a montane.cat
dis des 22 18:38:22 CET 2012

El 21 de desembre de 2012 14:45, Jaume Ortolà i Font
<jaumeortola a gmail.com>ha escrit:

> Bon dia,
>
> Toni Hermoso em va donar fa poc accés al projecte del diccionari per a
> introduir-hi modificacions.
>
> Més avall teniu els canvis que he fet. Mireu si us semblen raonables. Els
> he pujat al repositori, i podeu provar l'extensió de LibreOffice. Però
> encara no estan tots els detalls a punt per a poder publicar-ho (versió,
> documentació, etc.).
>
> Aniré mirant les coses que queden anotades i pendents tant en la llista i
> com en la wiki del corrector. I feu tots els suggeriments que cregueu
> [...]

Bona feina! Alguns suggeriments:

Com a noms propis, afegir els femenins "Carla" i "Dària". En tinc una de
cada a la família, :)
Recordo que hi havia el debat de si mantenir el verb "aixar", que genera
els conflictius "aixo" i "aixi", o suprimir-lo. El mateix amb "proba".
Amb la voluntat de *no* convertir el corrector en un recull de marques
comercials, crec es poden afegir els principals projectes de Softcatalà:
Catalanitzador, LibreOffice, Mozilla, Firefox, Thunderbird, OpenOffice.org
i, si es considera adient, dels programes més populars: WinRAR, PDFCreator,
Audacity, Chrome...

Joan Montané