[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu oct 22 22:57:20 CEST 2017

Hola!

Respecte al LanguageTool:

- La versió pel LibreOffice no es pot instal·lar ja que tens una
configuració difícil:

LibreOffice 64 bits with Java de 32 bits installed

Llavors no s'ofereix.

Respecte al LanguageTool amb Firefox segurament no s'instal·lat ja que
l'acció va deixar de funcionar fa temps (no sé ni perquè ni quan).

El tema de l'Office t'ha instal·lat el paquet d'Office 32 bits però no
sé perquè ha fallat. Ho he d'investigar més.

Gràcies