[Catalanitzador] Publicada nova versió del Catalanitzador en Windows en proves (desenvolupament) - 22 de octubre 2017

Pere Orga gotrunks a gmail.com
diu oct 22 17:08:19 CEST 2017

> Hola Pere,
>
> Gràcies per provar-ho!
>
> M'aniria bé si em poguessis enviar el fitxer LOG. Veure com obtenir-ho:
>
> https://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Informe_d%27error

T'he enviat el log en un missatge a part.

> Pots provar dues coses:
>
> 1. Si desinstal·lant el paquet d'idioma (al remove programs del Windows) et
> funciona.

Si, tot torna a funcionar.

> 2. Si instal·lant el paquet manualment
> https://www.softcatala.org/programes/paquet-catala-per-al-microsoft-office-2016/
>
> també et succeïx.

Doncs d'entrada em surt un missatge que diu que tinc l'Office de 32
bits (veure captura de pantalla), no ho sabia. Fent clic a "Instal·la
32 bits" es baixa i després funciona. Però l'Access continua en
anglès.

> Els problemes amb Office són un calvari, i normalment són problema del
> paquet d'idioma.

> Ho veure amb els logs a veure que has escollit i que ha succeït.

> Si tens el Chrome en execució en 64-bits no el detectem (encara). Llavors si
> tenies el Chrome obert, els canvis es fan, pero quan el tanques el Chrome
> torna a escriure la configuració de memòria i els canvis fets pel
> Catalanitzador es perden.
>
> El que pots provar molt fàcilment es tornar-lo a executar sense el Chrome
> executant-se.

Deu ser el que ha passat, tinc Chrome 64 bits i m'ha funcionat ara
provant-ho amb el Chrome parat.

Gràcies

Pere Orga
Name: CapturaOffice.PNG