[Catalanitzador] Catalanització del Microsoft Office 2016 per al Windows

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dll set 7 07:21:08 CEST 2015

Ep Joan!

> Dispensa el retard.
>
> Vaig estar fent proves sense èxit. La plataforma click-to-run sembla
> dissenyada per a usar-la amb una ISO o directori estàndard del MS
> Office, on es troba el fitxer Setup.exe. L'instal·lador actual del MS
> Office 2016 és diferent. Potser la versió definitiva canviï
> l'instal·lador. En qualsevol cas, no fa gaire bona pinta el nou sistema, :(

És el que he vist jo també. Dit això, el cas d'ús d'instal·lar un paquet
de forma desatesa sembla prou bàsic perquè ho suportin.

Aquest document dóna pistes de com fer-ho:

https://technet.microsoft.com/en-us/library/mt422981.aspx

Però està incomplert. Jo crec que a quan surti l'Office 2016 (finals
d'aquest mes) la informació s'anirà completant i hi haurà més informació
a fòrums.

De moment per la propera versió del Catalanitzador, detectem almenys
l'Office 2016 en 32 i 64 bits i sabrem quanta gent el té instal·lat. El
cicle d'adopció de noves versions d'Office és molt molt lent. Tenim temps.