[Catalanitzador] Catalanització del Microsoft Office 2016 per al Windows

Joan Montané joan a montane.cat
dll set 7 00:04:09 CEST 2015

El dia 5 de setembre de 2015, 12:26, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit:

> El 31/08/2015 a les 21:54, Joan Montané ha escrit:

> Hola Joan,
>
> No sé si has pogut mirar això o tens cap novetat?
>
> Jo m'ho intentaré mirar aquest cap de setmana.

Dispensa el retard.

Vaig estar fent proves sense èxit. La plataforma click-to-run sembla
dissenyada per a usar-la amb una ISO o directori estàndard del MS Office,
on es troba el fitxer Setup.exe. L'instal·lador actual del MS Office 2016
és diferent. Potser la versió definitiva canviï l'instal·lador. En
qualsevol cas, no fa gaire bona pinta el nou sistema, :(

Joan Montané