[Catalanitzador] Errades en la Catalanització del sistema del Mac

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
dij gen 22 15:03:07 CET 2015

Hola Jordi

El 21/1/15 a les 21:45, Jordi Mas ha escrit:
> Ep gent,
>
> Porto observant que des del primer dia de la versió de Mac hi ha
> usuaris amb errors amb l'acció que canvia l'idioma del sistema.
>
> Amb la versió 2.44 tenim de fet un 9.22% de sessions amb error[1].
És a dir, 20 casos.

> He mirat les estadístiques i succeïx amb totes les versions de Mac OS
> i del Catalanitzador, llavors és una cosa no específica a cap versió.
>
> Algú té cap idea de perquè aquesta acció pot fallar?
>
> Jo tinc algunes teories basat amb que fa el codi:
>
> - Potser amb algunes configuracions cal permisos
No entenc què vols dirs amb els permisos. El Catalanitzador demana
permisos per "obrir" l'aplicació i per executar-la. Si tens permisos per
executar-la (i obrir-la), tens permís per canviar l'idioma.

> - Potser hi ha algun problema i el programa /usr/bin/defaults no
> sempre es troba en aquest camí
>
> - Potser triga en propagar-se el canvi i realment és fa però quan
> llegim la configuració encara està canviant.
Això és interessant. Em recorda al problema que va detectar Joan
Montané, que el canvi d'idioma és feia, però no s'aplicava a les
aplicacions oberts i podia generar inestabilitat al Finder. Crec que vam
solucionar el problema amb un re-inici obligatori de l'ordinador.

--
Una salutació,