[Catalanitzador] Errades en la Catalanització del sistema del Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic gen 21 21:45:48 CET 2015

Ep gent,

Porto observant que des del primer dia de la versió de Mac hi ha usuaris
amb errors amb l'acció que canvia l'idioma del sistema.

Amb la versió 2.44 tenim de fet un 9.22% de sessions amb error[1].

He mirat les estadístiques i succeïx amb totes les versions de Mac OS i
del Catalanitzador, llavors és una cosa no específica a cap versió.

Algú té cap idea de perquè aquesta acció pot fallar?

Jo tinc algunes teories basat amb que fa el codi:

- Potser amb algunes configuracions cal permisos

- Potser hi ha algun problema i el programa /usr/bin/defaults no sempre
es troba en aquest camí

- Potser triga en propagar-se el canvi i realment és fa però quan llegim
la configuració encara està canviant.

Si mai he vist o vieu que el canvi d'idioma falla m'ho dieu. Estaria
molt bé poder-ho reproduir.

[1] http://www.softcatala.org/catalanitzador/stats/?v=244&os=1