[Catalanitzador] Millora de les estadístiques: filtre a partir d'una data

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
div set 26 00:18:59 CEST 2014

He arreglat ambdues coses:

El dia 24 setembre de 2014 8:24, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> 1. Mirar perquè la gràfica de l'opció restore no es mostra[1]. Les dades
> estan a la BBDD.

Aquesta m'ha costat més de trobar [1].  Resulta que PHP interpreta empty(0)
com a true, pel que no s'estaven generant els resultats.

> 2. Afegir una nova opció que és la número 6 [2] "Silent install"

Fet també. [3]

Aquestos dos canvis estan pujats ja a producció.

[1]
https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/commit/94ffecf6f1a88e4ed36d08345e1264a6d9456dec
[2] http://php.net/manual/en/function.empty.php
[3]