[Catalanitzador] Millora de les estadístiques: filtre a partir d'una data

Jordi Mas jmas a softcatala.org
div set 26 07:28:11 CEST 2014

El 26/09/2014 00:18, Xavi Ivars ha escrit:
> He arreglat ambdues coses:
>
> El dia 24 setembre de 2014 8:24, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     1. Mirar perquè la gràfica de l'opció restore no es mostra[1]. Les
>     dades estan a la BBDD.
>

> Aquesta m'ha costat més de trobar [1].  Resulta que PHP interpreta
> empty(0) com a true, pel que no s'estaven generant els resultats.
>
>     2. Afegir una nova opció que és la número 6 [2] "Silent install"
>

> Fet també. [3]
>
> Aquestos dos canvis estan pujats ja a producció.

Moltes gràcies Xavi!

Per les accions LangToolLibreOffice  i LangToolFirefox, caldria
afegir-les també a les versions perquè es mostrin les versions de
programari de cada acció. Exemple:

http://catalanitzador.softcatala.org/stats/?show=versions&os=0&v=240