[Catalanitzador] Problema amb la persistència de logs al servidor de Catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij set 18 21:00:00 CEST 2014

Hola Jordi,

Veig que el problema no està en la línia que comentaves, sinó en la cadena
que fa l'escape de l'string [1]. He fet una modifcació que accepta les
barres, però per desgràcia és un forat de seguretat (ara mateix funciona,
pots provar-ho).

He de mirar alguna altra solució.

[1]
https://github.com/Softcatala/Catalanitzador/blob/master/Server/lib/class/result.php#L42

El dia 18 setembre de 2014 19:17, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: