[Catalanitzador] Problema amb la persistència de logs al servidor de Catalanitzador

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij set 18 19:17:46 CEST 2014

El 18/09/2014 07:50, Pau Iranzo ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> Després de fer un parell de proves i recordant-me de com va costar
> trobar aquella 'solució temporal', el punt 5 sembla realment la solució
> definitiva.
>
> He activat això en _dev, he comentat la línia 'temporal' i sembla haver
> funcionat.
>
> Pots fer un parell de tests i confirmar-me si va bé? Si no hi ha cap
> problema, ho activem. És molt fàcil:

> SET  @@sql_mode=CONCAT_WS(',',  @@sql_mode,  'NO_BACKSLASH_ESCAPES');|

Hola Pau,

Doncs no em funciona. A la base de dades catalanitzador_dev pots veure
les sessions 39380 i 39379 que he fet fa una estona i encara mostren el
mateix problema.

Per exemple, al registre 39380 al camp log pots veure la línea:

19:03:21.0951 - FileVersionInfo::ReadVersion. File 'C:Program
FilesWindows LiveInstallerwlarp.exe' version

I en comptes de "c:\Program" ens trobem "c:Program".

Quines proves has fet?
Pots provar fer un post amb el camp log que tingui \?

La prova que has fet tu és el registre 39378? Si és així fitxa´t que els
paths són / (aquestes sempre han anat bé) els que fallen són el
backslash "\".

Gràcies Pau!