[Catalanitzador] Problema amb la persistència de logs al servidor de Catalanitzador

Pau Iranzo paulists a gmail.com
dij set 18 07:50:36 CEST 2014

Hola Jordi,

Després de fer un parell de proves i recordant-me de com va costar trobar
aquella 'solució temporal', el punt 5 sembla realment la solució definitiva.

He activat això en _dev, he comentat la línia 'temporal' i sembla haver
funcionat.

Pots fer un parell de tests i confirmar-me si va bé? Si no hi ha cap
problema, ho activem. És molt fàcil:

SET @old_sql_mode=@@sql_mode;SET @@sql_mode=CONCAT_WS(',', @@sql_mode,
'NO_BACKSLASH_ESCAPES');

SAlut!

El dia 17 setembre de 2014 12:48, Pau Iranzo <paulists a gmail.com> ha escrit: