[Catalanitzador] Errors amb la versió 2.4.2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij oct 30 07:50:30 CET 2014

El 30/10/2014 06:57, Josep M. ha escrit:
> Hola,
> Em mirava la darrera versió publicada del /Catalanitzador/, i l’únic
> lloc on hi ha molts errors (11%) és al LangToolLibreOffice.
> A continuació ja ve el MacSystemAction (4%).
> Josep M.

Hola Josep M,

Porto setmanes amb el tema de Language Tool per veure si aconsegueixo
determinar el problema. La versió 2.42 que tenim en producció envia
moltes dades de log d'aquesta acció però no he aconseguit determinar el
problema. Bàsicament el 50% de la gent que l'instal·la li falla.

No està relacionat amb Java, ni amb el sistema operatiu, ni amb la
versió de LibreOffice. No tinc masses pistes.

En les proves que has fet, t'ha fallat algun cop el Language Tool amb
LibreOffice? Si pots fer algunes proves seria fantàstic.

Sobre el Mac no sé perquè pot fallar tampoc i en Mac a més no enviem
Log. De fet per la propera versió vull enviar el log per tenir més
detalls quan falla. Ara mateix tampoc sé perquè falla.