[Catalanitzador] Errors amb la versió 2.4.2

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dij oct 30 09:21:43 CET 2014

No, no he detectat que em fallés.
Jo les proves les faig sempre sobre màquines virtuals VirtualBox.
Mirant la base de dades dels LOG, no hi veus alguna cosa en comú als que
donen errors?

El dia 30 octubre de 2014 7:50, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit: