[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 21 de setembre

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim oct 14 08:44:39 CEST 2014

Hola Josep M,

> Penso que el Catalanitzador en mode /silent hauria d'informar d'alguna
> manera que ja ha acabat (encara que fos amb una variable que es pogués
> detectar des d'un script). No saps si amb 10 minuts ja ha tingut temps

El que he observat:

- El fet que el Catalanitzador torni o no més aviat ve del fet que és
una aplicació amb finestres (no consola) que l'usem amb el /silent en
mode consola.

- El comportament varia segons la versió de Windows, torna aviat
(Windows 7) o s'espera (Windows Vista)

El que si és cert és que si truques el Catalanitzador amb /silent des
d'un script (com un fitxer .bat) sempre s'espera. Penso que això és el
més important.

Tens tota la raó amb el tema de l'error code. Acabo de pujar[1] una nova
revisió que a més torna el codi d'error, si ha hagut errors torna un 1 i
sinó un 0.

Un exemple molt senzill un fitxer .bat:

CatalanitzadorPerAlWindows.exe /silent
echo Exit Code is %errorlevel%

> de fer la seva feina... Jo m'he esperat mitja hora, i encara s'ha deixat
> per fer:
>
>   * Paquet de llengua i corrector per a l'OpenOffice.org
>   * Adobe Reader en català
>   * Llengua de la interfície i de navegació al Firefox
>   * Microsoft Windows Live en català

Les aplicacions que té obertes les deselecciona:

17:47:45.0171 - SilentInstallation::_unSelectRunningActions. Action
'Adobe Reader en català' has running applications. Unselecting it.

El Windows Live tigra molt en instal·lar-lo, llavors has de tenir
paciència.

Pensa que també et cal re-iniciar per acabar les instal·lacions.

T'aconsello que provis d'executar-lo amb /silent des d'un bat i esperis
a que acabi. Ja em diràs.

[1]
https://github.com/Softcatala/Catalanitzador-binaries/blob/master/latest/development/windows/CatalanitzadorPerAlWindows.exe?raw=true