[Catalanitzador] Publicada la versió 2.4.1 de Windows en proves (desenvolupament) - 21 de setembre

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dim oct 14 12:01:54 CEST 2014

@echo off
Start /w CatalanitzadorPerAlWindows.exe /silent
echo Exit  Code is %errorlevel%

Descripció:
@echo off -》amaga que pugui ser vista l'ordre "echo" en pantalla; d'aquesta
manera al resultat final no serà "echo 0" o "echo 1", sinó que simplement
serà "0" o "1". Sembla una tonteria però de vegades no posar-ho pot donar
errors a la consola d'ordres o espatllar-nos el funcionament del fitxer
.bat/.cmd

Start /w -》executa una aplicació i la finestra d'ordres continua activa
fins no s'hagi iniciat (i finalitzat) l'aplicació, en aquest cas el
Catalanitzador; es una bona manera de controlar si una aplicació continua
activa o no, a més de ser l'ordre imprescindible per executar diverses
aplicacions en lot des del mateix .bat una per una i no totes alhora (fins
no acaba amb l'actual no passa a la línia següent i així successivament)

/silent -》ordre que inicia Catalanitzador sense interfície gràfica i amb
les opcions per defecte; ideal per a instal·lacions desateses

echo Exit Code is %errorlevel% -》Mostra en forma de resultat, si la tasca
feta pel Catalanitzador ha estat satisfactòria  i no han hagut errors (el
resutat és 0) o si quelcom ha fallat (el resultat és 1) on haurem de fer un
cop d'ull al fitxer .log

Avui faré unes proves amb un parell de màquines que tenen XP aviam què
passa... si hi ha res estrany us ho comentaré!

Benny.
El dia 14/10/2014 8:44, "Jordi Mas" <jmas a softcatala.org> va escriure: