[Catalanitzador] Fwd: catalanitzador ver. 2.4.2

Joan Montané joan a montane.cat
dic nov 19 13:32:11 CET 2014

El dia 18 novembre de 2014 1:08, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Ep gent!
>
> Si algú s'ho pot mirar. M'ho miraré jo també en uns dies quan torni de
> viatge.

Jordi,

puc reproduir el problema, l'Uutlook queda inservible, però no sé el perquè.

Quines proves vols que faci?

És possible que estigui relacionat amb instal·lar el paquet català del 2003
i del 2010 (o 2013) conjuntament. Podries ver una versió del Catalanitzador
que no instal·li el paquet català del 2003 si hi ha una versió superior
instal·lada? És a dir, que només l'instal·li si l'únic Office instal·lat és
el 2003.

Joan Montané