[Catalanitzador] Fwd: catalanitzador ver. 2.4.2

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij nov 20 12:52:29 CET 2014

Hola Joan,

No podré fer proves fins el 29 però puc fer suggeriments.

Si succeïx amb els paquets de Microsoft instal·lant-los a mà, jo que el
provaria és:

- Succeïx només s'instal·lem 1 paquet (la hipòtesis d'un afecta l'altre)
- Els paquets que instal·lem són antics (que per altra banda es evita tenir
diferents paquets per Service Pack d'Office). És possible que paquets
d'idioma més nous solucionin el problema? Aquests caldria baixar-los del
Web de Microsoft directament.
- En el passat vam tenir problemes amb l'OutLook i el connector de Hotmail.
Si està present l'actualitzem (
ftp://ftp.softcatala.org/pub/softcatala/catalanitzador/OutlookHotmailConnector/).
És possible que tingueu aquest o un altre connector a l'Outlook instal·lat?

Si pots fer aquestes proves seria fantàstic.