[Catalanitzador] Detecció del MS Office 2010 en català

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis gen 11 17:54:14 CET 2014

El 09/01/2014 12:41, Joan Montané ha escrit:

> El dia 9 gener de 2014 12.25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>
>     En aquest cas venia amb l'Office 2013 trial i amb el paquet d'idioma
>     català instal·lat. Em posaré a mirar-ho aviat.
>

> Entenc que el principal problema és ser capaç de detectar que hi ha 2
> office instal·lats. El 2013 de prova, i el 2010 que s'instal·la
> manualment. Potser oferir Catalanitzar els 2 Office detectats?
>
>     Joan, tu tens accés a sistemes així per si calgués fer proves?
>

> en tinc accés quan hi ha màquines noves, però no de forma regular ni en
> [...]

Hola,

Al final caldrà re-escriure significament l'acció de l'Office perquè
funcioni amb dos escenaris:

- Si tens instal·lat més d'un Office, que te'ls Catalanitzi tots. Si per
exemple, tens Office 2013 i 2010 que et catalanitzi els dos. Aquesta és
la millor solució però requereix canvis profunds en com funciona l'acció
i com gestionem les coses. Amb això solucionem tots els casos.

- Si l'usuari té un Office instal·lat i el paquet d'idioma català però
no el té seleccionat. Normalment això no és un problema perquè l'acció
per defecte és usar la llengua de Windows i quan catalanitzi queda bé.
Però per exemple si l'usuari no li surt en català però té instal·lat
indiquem que no cal res fer.

Aquests canvis els faré per la versió 2.4. del Març, llavors quan
tinguem betes es tractaria de si ho pots provar quan arribi una màquina.