[Catalanitzador] Detecció del MS Office 2010 en català

Joan Montané joan a montane.cat
dij gen 9 12:41:37 CET 2014

El dia 9 gener de 2014 12.25, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> En aquest cas venia amb l'Office 2013 trial i amb el paquet d'idioma
> català instal·lat. Em posaré a mirar-ho aviat.

Entenc que el principal problema és ser capaç de detectar que hi ha 2
office instal·lats. El 2013 de prova, i el 2010 que s'instal·la manualment.
Potser oferir Catalanitzar els 2 Office detectats?

> Joan, tu tens accés a sistemes així per si calgués fer proves?

en tinc accés quan hi ha màquines noves, però no de forma regular ni en puc
disposar durant gaires dies. Ras i curt, preparo la màquina i l'entrego.

Si vols, quan tingui una màquina d'aquestes, amb el paquet trial de
Microsoft instal·lat, puc exportar tot el registre i així podrem saber
quines claus hi ha, per saber que hem de buscar.

Joan Montané