[Catalanitzador] iTunes 64bits

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dic ago 20 18:16:03 CEST 2014

El 20/08/2014 11:16, Josep M. ha escrit:
> Mmm...
> No me’n recordo exactament. És una màquina física real, i és difícil
> reconstruir-ne la història (n’ha passat de tots colors). Jo diria que
> sí, que en algun moment va tenir una versió de 32 bits instal·lada.

Hola Josep,

De moment ignoraré aquest problema ja que no puc reproduir-ho. Si tens
una mica de temps i ho pots reproduir seria fantàstic. Personalment
penso que és un cas no comú que no paga la pena invertir-hi massa més temps.

Suggereixo continuar fent proves amb la resta, que hi ha molta cosa nova.

Moltes gràcies!