[Catalanitzador] iTunes 64bits

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic ago 20 20:56:34 CEST 2014

D'acord!
Em centraré en les novetats...
Veig que darrerament més de la meitat d'execucions del Catalanitzador sota
Windows són amb la versió 7, una mica menys de la quarta part amb la versió
XP, i una mica menys de la cinquena part amb la versió 8 (o 8.1). El Vista
és marginal.

Josep M.

-----Missatge original-----
From: Jordi Mas
Sent: Wednesday, August 20, 2014 6:16 PM
To: Josep M. ; Desenvolupament del Catalanitzador de Softcatalà ; Jordi Mas
Subject: Re: [Catalanitzador] iTunes 64bits

El 20/08/2014 11:16, Josep M. ha escrit:
> Mmm...
> No me’n recordo exactament. És una màquina física real, i és difícil
> reconstruir-ne la història (n’ha passat de tots colors). Jo diria que
> sí, que en algun moment va tenir una versió de 32 bits instal·lada.

Hola Josep,

De moment ignoraré aquest problema ja que no puc reproduir-ho. Si tens
una mica de temps i ho pots reproduir seria fantàstic. Personalment
penso que és un cas no comú que no paga la pena invertir-hi massa més temps.

Suggereixo continuar fent proves amb la resta, que hi ha molta cosa nova.

Moltes gràcies!