[Catalanitzador] Problema amb el Chrome: canvi recent

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dic nov 20 09:37:02 CET 2013

Hola,

He repetit la prova en un ordinador amb MS Windows XP Professional versió
2002 Service Pack 3. Avui, en el mateix ordinador d'ahir, no aconsegueixo
reproduir el comportament que et comentava:

   1. Primer hi instal·lo un Chrome en espanyol (darrera versió,
   31.0.1650.57 m)
   2. Acabat d'instal·lar, localitzo el fitxer Preferences, que es troba a:
   C:\Documents and Settings\alumne\Configuración local\Datos de
   programa\Google\Chrome\User Data\Default, i l'adjunto amb el nom
   Preferences1
   3. A continuació em descarrego el Catalanitzador i l'executo.L'opció
   "Llengua de la interfície i de navegació al Chrome" surt en negre, o sigui
   que aquesta acció està "Seleccionada i preparada per executar-se". El
   procés finalitza amb un 100% de grau de catalanització. Adjunto el LOG del
   Catalanitzador, amb el nom CatalanitzadorPerAlWindows1.log. En aquest
   moment, i sense obrir el Chrome, agafo el fitxer Preferences, i l'adjunto
   amb el nom Preferences2.
   4. Si ara torno a executar el Catalanitzador, l'opció "Llengua de la
   interfície i de navegació al Chrome" surt en verd, o sigui que aquesta
   acció està "Ja s'ha realitzat anteriorment en aquest ordinador". Deixo que
   el Catalanitzador faci el seu procés, i agafo el nou LOG i l'adjunto amb el
   nom CatalanitzadorPerAlWindows2.log.
   5. Ara obro el Chrome. I a continuació el tanco. Fet això agafo el
   fitxer Preferences i l'adjunto amb el nom Preferences3.
   6. Seguidament torno a executar el Catalanitzador. l'opció "Llengua de
[...]
   nom CatalanitzadorPerAlWindows3.log.
   7. Sense obrir el Chrome, adjunto el fitxer Preferences amb el nom
   Preferences4.
   8. Obro el Chorme, navego una estona i el tanco.
   9. A continuació torno a executar el Catalanitzador. l'opció "Llengua de
[...]
   nom CatalanitzadorPerAlWindows4.log.

Vaig a provar un altre ordinador, a veure si puc reproduir el comportament
d'ahir!

Josep M.

El dia 19 de novembre de 2013 22.26, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha
escrit: