[Catalanitzador] Problema amb el Chrome: canvi recent

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dim nov 19 22:26:43 CET 2013

El 19/11/2013 14:31, Josep M. ha escrit:
> Ja he vist què passa:
> 1. Instal·lem la darrera versió de Chrome en espanyol.
> 2. Executem el Catalanitzador, i seleccionem catalanitzar el Chrome
> Fins aquí tot correcte, el Chrome es catalanitza.
> Ara hi ha dos escenaris:
> 3i. Si no executem el Chrome, i tornem a executar el Catalanitzador, ens
> diu que l'acció de catalanitzar el Chrome ja està feta, i per tant surt
> en verd.
> 3ii. Si executem el Chrome (que surt en català), el tanquem, i a
> continuació executem el Catalanitzador, ens diu que l'acció de
> [...]

Hola Josep M

No ho aconsegueixo reproduir tal com ho descrius. Ho he provat varies
vegades.

Ara amb el meu PC que aconseguia reproduir-ho no puc més (:-

Tu pots reproduir-ho sistemàticament?

Si és així m'aniria molt bé veure el fitxer
C:\Users\XXXX\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\Default\Preferences
(si el pots adjuntar).