[Catalanitzador] Versió de proves del Catalanitzador per a l'Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dim maig 21 23:58:17 CEST 2013

He fet algunes proves, i ho he afegit a la taula de la wiki.

Model: Samsung Galaxy S (GT-I9000) amb CyanogenMod 10.1 (Android 4.2.2, *
root* i menús en català).

Al passar-lo a l'anglés i executar el Catalanitzador, detecta que calen fer
les dues accions (locale i paraules), però el locale no el pot canviar per
tema de permisos

I/Catalanitzador(29129): Init start
> I/Catalanitzador(29129): SystemLanguageAction.readCatalanLocaleAvailable.
> Locale:
> I/Catalanitzador(29129): SystemLanguageAction.readCatalanLocaleAvailable.
> Locale: ca
> I/Catalanitzador(29129): SystemLanguageAction.readCatalanLocaleAvailable.
> Locale to set: ca
> I/Catalanitzador(29129): SystemLanguageAction.isCatalanLocaleAvailable.
> Returns: true
> I/Catalanitzador(29129):
> SystemLanguageAction.IsCatalanCurrentDefaultLocale. Returns: false
> [...]

Respecte a les paraules afegides al diccionari, si que les detecta el
teclat estàndard. El que resulta molt curiós és que, de manera habitual,
m'apareixen tres diccionaris personalitzats: el de *totes les llengües* (on
el catalanitzador afig les paraules), el diccionari personalitzat de *català
* (on es guarden les paraules que manualment afegisc) i un altre diccionari
personalitzat, buit, *català (Espanya)*, forçat per la interfície (quan
està configurada en català). I sé que està forçat per la interficie perquè
quan la canvie, m'apareix un altre en el seu lloc (p.ex.. *English (USA)*),
mentre que els dos on hi ha paraules (les manuals, a *català*, i les del
catalanitzador, *totes les llengues*) continuen apareixent.

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >