[Catalanitzador] Versió de proves del Catalanitzador per a l'Android

Joan Montané joan a montane.cat
dim maig 21 23:15:29 CEST 2013

ep,

he afegit el Galaxy Mini2 de la dona

Curiositats,

no ofereix el català entre les llengües disponibles, i el Catalanitzador no
força el locale. Però sí configuro el locale ca amb el morelocale2 els
menús d'Android apareixen en anglès (samsung en va treure la traducció
catalana) i aplicacions de 3rs sí que apareixen en català.

sí ofereix suport català al teclat. Té text predictiu i el punt volat es
troba al teclat de símbols del teclat anglès, espanyol i català. Ben curiós.

Joan Montané

El 21 de maig de 2013 22.46, Joan Montané <joan a montane.cat> ha escrit: