[Catalanitzador] Catalanitzador per a l'Android

Xavi Ivars xavi.ivars a gmail.com
dic maig 15 23:44:29 CEST 2013

El 15 de maig de 2013 23.28, Benny Beat <bennybeat a gmail.com> ha escrit:

>  Proves que he fet:
>
> [...]
>
> Valencià
> 9+10ª Foto: Prova en Valencià; Eixida ho entenc bé, «Isc» li costa una
> mica, «Entonses» ho escriu en castellà (aquesta paraula tampoc existeix al
> diccionari del FF-TB?). «Mone» m'escriu "more" o "Munich" o "Mònica segons
> expressions en valencià...
> 10ª Foto: una petita prova per veure si sóc jo en vocalitzar o és el
> diccionari; moral: és el diccionari.

Home, es que si li dius "mone" i t'escriu "anem-nos-en" li fem un
homenatge... I les altres: "entonses" no existeix, i "quirdar" (tot i que
la meua àvia ho deia així) és "cridar".

--
< Xavi Ivars >
< http://xavi.ivars.me >