[Catalanitzador] Canvis a la web http://http://catalanitzador.softcatala.org/ pel llançament de la versió 2.0

Jordi Mas jmas a softcatala.org
diu maig 5 20:58:20 CEST 2013

Al 05/05/2013 09:40, En/na Pau Iranzo ha escrit:
> Hola Jordi,
>
> El 4 de maig de 2013 10.22, Jordi Mas <jmas a softcatala.org
> <mailto:jmas a softcatala.org>> ha escrit:
>

>     Pau, perquè no ens passi com fa uns dies que vam perdre canvis,
>     suggereixo fer tots els canvis en l'entorn de desenvolupament, i
>     dilluns a la nit pujar-los a producció. Ho dic perquè si cal que
>     modifiquis logos no facis en producció i després al pujar això ho
>     perdem.
>

> Quan dius fa uns dies... de quan parles? Ho comente perquè ara no tinc
> en ment que haguérem perdut res... Abans de pujar els logos nous a

Per exemple els enllaços de 'Conegueu el projecte >' els vam canviar dos
cops.

> produccio, vaig pujar-los a dev (i no recorde cap pèrdua...).
>
> Ja he fet els canvis a dev!

He vist que els logos aquí:

http://dev-catalanitzador.softcatala.org/baner.html

No coincideixen amb els d'aquí:

http://dev-catalanitzador.softcatala.org/

Jo els deixaria només a la pàgina principal si és més senzill de mantenir.

També he vist que la URL del Google+ en aquesta pàgina és incorrecte,
vam corregir-ho només a la pàgina principal.