[Catalanitzador] Canvis a la web http://http://catalanitzador.softcatala.org/ pel llançament de la versió 2.0

Pau Iranzo paulists a gmail.com
diu maig 5 09:40:02 CEST 2013

Hola Jordi,

El 4 de maig de 2013 10.22, Jordi Mas <jmas a softcatala.org> ha escrit:

> Pau, perquè no ens passi com fa uns dies que vam perdre canvis, suggereixo
> fer tots els canvis en l'entorn de desenvolupament, i dilluns a la nit
> pujar-los a producció. Ho dic perquè si cal que modifiquis logos no facis
> en producció i després al pujar això ho perdem.

Quan dius fa uns dies... de quan parles? Ho comente perquè ara no tinc en
ment que haguérem perdut res... Abans de pujar els logos nous a produccio,
vaig pujar-los a dev (i no recorde cap pèrdua...).

Ja he fet els canvis a dev!

Salut,

Pau