[Catalanitzador] Canvis necessaris a per publicar la versió beta de Mac a catalanitzador.softcatala.org

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dij mar 7 09:19:30 CET 2013

Hola Pau,

> Plantege els punts més clars de cara a la presentació del catalanitzador
> per al Mac:
>
> * Canvi de 'catalanitzador per al windows' a 'catalanitzador'

De fet el nom de producte ara és "Catalanizador de Softcatalà":

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0

> * Enllaç de baixada:
> ** Podem o bé detectar l'ordinador de la persona que visita la pàgina i
> mostrar el botó corresponent a la seua plataforma (estil baixada del
> firefox), amb el llistat de programes corresponents que es poden
> catalanitzar per eixa plataforma
> ** O bé podem mostrar dos botons, un per al windows i un altre per Mac i
> que que es faça un primer clic que mostre els programes de la plataforma
> que es poden catalanitzar juntament amb el botó de baixada

Jo posaria els dos botons. La gent sap si té Windows o Mac i donan-lis
l'opció veuen de quines opcions disposem i podem recomanar-lo, usar-los
a altres PC, etc.

> ** A les captures, jo miraria de fer el mateix que amb el botó, si és un
> mac es mostren captures de mac, i si és un windows, doncs del windows
> (en cas que siga una altra cosa ja podem decidir què fer)
> Diria que en quant a coherència amb les noves funcionalitats i
> plataformes compatibles, això seria el més important per canviar. Quina
> opció preferiu?

Els requeriments i prestacions són diferents, caldria enumerar-los per
separat. Sinó quan la gent de Mac se'l baixi pot pensar que fa el mateix
que Windows i no és el cas.