[Catalanitzador] Canvis necessaris a per publicar la versió beta de Mac a catalanitzador.softcatala.org

Benny Beat bennybeat a gmail.com
dij mar 7 00:35:01 CET 2013

Jo optaria per mostrar l'enllaç pertinent segons l'OS que utilitzi l'usuari
i tenir a sota del botó un ellaç petit estil web de Mozilla ("altres
versions i idiomes"), però al rebost no està d'aquesta manera i tenim un
logo/enllaç per a cada plataforma. No se si interessa mantenir coherència
amb el rebost o fer-ho més "web2.0"...

Respecte a mostrar les imatges també penso que es bo mostrar imatges segons
el SO de l'usuari i tenir una pàgina mixta amb imatges per tot aquell que
navegui amb Linux, Android, etc... a mi m'agrada baixar aplicacions per
instal·lar-les en ordinadors d'amics i no perdre el temps quan faig aquest
tipus de tasques i ho faig amb Linux. El que no m'agradaria pas és fer com
el Java; si no tens un SO de 64bit no pots accedir a la baixada de
l'instal·lador per aquesta arquitectura.

Els meus 5 cèntims,
Benny.
El 06/03/2013 23:30, "Pau Iranzo" <paulists a gmail.com> va escriure: