[Catalanitzador] Índex de penetració de programes susceptibles de ser catalanitzats

Pau Sellés i Garcia pau.selles a josoc.cat
diu gen 27 20:31:34 CET 2013

Al 27/01/13 19:59, En/na Joan Montané ha escrit:

> El 27 de gener de 2013 19.29, Pau Sellés i Garcia
> <pau.selles a josoc.cat <mailto:pau.selles a josoc.cat>> ha escrit:
>
>     Tal vegada el comentari és una mica prematur, però: si s'ha pensat
>     traure una versió que també fa la catalanització en Mac, tal
>     vegada no seria interessant veure la problemàtica en ambdues
>     plataformes?
>

> El meu coneixement de la plataforma Mac és gairebé nul. Però el fet
> que per a Mac sí hi hagi paquet de llengua, em fa ser optimista. De
> fet, un usuari estàndard que vulgui el LibreOffice en català fa els
> passos següents:

> [...]
Sempre que hi haja un paquet de català del programa, evidentment, no hi
hauria problema. El "problema" és que de la llista de programes recents
que he vist, només LibreOffice hi ha versió en català. Ni la versió de
Skype, ni Rar (versió Mac de WinRar) té versió en català (l'aplicació de
PDF ni la mencione, que només és per windows).

Una salutació,

Pau Sellés.