[Catalanitzador] Fw: Col·laboració en la difusió del Catalanitzador 2.0

Josep M. josep.m8 a gmail.com
dis feb 23 14:26:31 CET 2013

Ho vaig enviar al Fòrum general, però potser tocava enviar-ho al particular del Catalanitzador...
Ho reenvio!

Josep M.

From: Josep M.
Sent: Friday, February 22, 2013 5:13 PM
To: Forum general intern de Softcatalà
Subject: Col·laboració en la difusió del Catalanitzador 2.0

Hola família,

De cara al llançament del Catalanitzador 2.0, he parlat amb una sèrie de persones per sondejar possibles col·laboracions.

S'hi han mostrat interessats, i caldria concretar aquesta col·laboració, si ens interessa.

Jo havia pensat en alguna cosa tipus: ells posen un bàner a la seva pàgina web, i nosaltres els fiquem a la llista de col·laboradors, i els esmentem.

Què en penseu? Val la pena que ho concreti? quin tipus de col·laboració ens interessa? Serien El9Nou, Acció Cultural del País València, Diari Ara, VilaWeb, Amical Viquipèdia, ...