[Catalanitzador] Manera de distribuir el Catalanitzador per a Mac

Jordi Mas jmas a softcatala.org
dis feb 23 13:44:42 CET 2013

Al 21/02/2013 23:12, En/na Pau Sellés i Garcia ha escrit:
> Hola.
>
> Fins ara s'ha comentat de distribuir el Catalanitzador per a Mac amb un
> .zip, que continga l'aplicació. D'aquesta manera, sempre apareixerà a OS
> X 10.8.x la imatge adjunta. Per això vaig comentar d'utilitzar un
> instal·lador en lloc d'una aplicació, per estalviar-nos aquesta imatge
> que considere "negativa".
>
> Senzillament ho comente perquè es tinga en compte ;)

Hola Pau,

Ho apunto a la llista de coses a fer:

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_de_Softcatal%C3%A0/Versio_2.0#Versi.C3.B3_de_2.00_.28ja_fet.29

Penso que canviar a instal·lador no és trivial del que he llegit però no
m'he posat.